Ouderraad

Op de Margrietschool hebben we een enthousiaste Ouderraad (OR). De OR hoort uit minimaal 8 ouders  te bestaan. Waar de Medezeggenschapsraad zich voornamelijk bezighoudt met de inhoud/beleid van de school, is de taak van de OR het daarnaast organiseren van leuke activiteiten.

Ieder jaar zorgt de OR er (samen met het team) voor dat de kinderen van de volgende activiteiten kunnen genieten:

• schoolreis;
  • sponsorloop;
  • schoolfotograaf;
  • Sinterklaas;
  • Kerst;
  • sporttoernooien;
  • Paasontbijt;
  • Koningsspelen;
  • Avond4daagse;

en ga zo maar door.

Om al deze leuke activiteiten mogelijk te blijven maken, zijn we altijd op zoek naar nieuwe leden om ons team te versterken, bij voorkeur ouders die ook overdag beschikbaar kunnen zijn. Vaders zijn uiteraard ook van harte welkom! Hebt u interesse, stuur dan een e-mail naar or@margriet.unicoz.nl.

U kunt zich ook aanmelden als hulpouder om een of meer activiteiten samen te organiseren.

Dat kunt u ook laten weten via or@margriet.unicoz.nl.

Alle leden van de OR verzorgen deze activiteiten met veel plezier en liefde:

• Eveline Geenen (duo voorzitter)
  • Linda Wesbeek (duo voorzitter)
  • Daniëlle Edelenbosch (penningmeester)
  • Susan Woord (penningmeester)
  • Patty Romeijn (lid)
  • Anouk Nabuurs(lid)

Schiet een van ons gerust aan mocht u een vraag hebben of gewoon een praatje willen maken.