Overblijven

Tussenschoolse Opvang (TSO):

Om uw kind te laten overblijven op school dient u zich te registreren bij het online programma TSO-ASSISTENT. Via deze link (www.tso-assistent.net) komt u bij de homepage van TSO-assistent en kunt u zich registreren. Via deze link kunt u lezen hoe u dit moet doen. Na registratie kunt u uw kind 24/7 aan-/en afmelden. Per keer wordt 1,75 euro in rekening gebracht.

De begeleiding van de overblijf is in handen van een groep vrijwilligers die hiervoor een vrijwilligersvergoeding krijgen. Ook zijn er twee professionele pedagogische medewerkers van ‘Junis’ die meewerken tijdens de overblijf.

Tijdens de overblijf eten de kinderen in de klas, daarna gaan ze naar buiten om te spelen. Ook kunnen ze, als ze willen, in de aula knutselen of tekenen. De overige kinderen spelen op het schoolplein. Allemaal onder begeleiding van de vrijwilligers en de pedagogisch medewerkers. Meer informatie vindt u in het document: basisregels voor het overblijven op de Margrietschool.